، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آذین زندگی ما

یه شعر کودکانه

1392/11/22 22:39
نویسنده : مامان مهتاب
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

                               

                                  ای گل ناز "ای گل ناز

                                  ای دختر خوشگل ناز

                               

                                 عزیز و دردونه ی من

                                 ای گل گلخونه ی من

                              

                             

                                  تو دختر ناز منی

                                 خوشگل و تن ناز منی

                                

                                قربون خنده هات برم

                                 تو پر پرواز منی

                               

                                 دل منو برده چشات

                                دلم اسیر خنده هات

                               

                                 عروسک قشنگ من

                                 قربون اشک بی صدات

                              

                                همه ی دنیا به طرف

                                دختر نازم به طرف        

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

دخملی شکلک
23 بهمن 92 1:04
سلام عزیزم ممنون از حضورتون اول لوگو رو بزارین تو وبتون به روی چشم لینک میشین
مامان مهتاب
پاسخ
من متوجه نمیشم آخه زیاد وارد نیستم توضیح بده چطوری خرابکاری نکنم
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 20:47
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
ساناز
28 بهمن 92 15:46
ممنون از حضورت مهتاب عزيز شما هم لينك شدين
مامان روژینا
1 اسفند 92 12:45
بوس بوس برای آذینم
مامان کوثری
4 اسفند 92 6:02
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان محیا
4 اسفند 92 10:57
تو عزیز دل خاله ای دخملی
زری مامان
4 اسفند 92 15:01
سلام چه دخمل نازی ماشالله به ما هم سر بزن
مامان مهتاب
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی که به دخملم سر زدین شما هم با افتخار لینک شدین و البته نورآوین خوشگل شد دوست آذین مامانامیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم
مامان نازنین زهرا
6 اسفند 92 1:11
واقعا همه دنیا یه طرف دخملی هامون یه طرف
سمیرا مامان پرنیان
9 اسفند 92 22:30
سلام ممنونم که بهمون سرزدین...دختر نازتونو ببوسید...از آشناییتون خوشبختم...با افتخار لینک شدین
مامي كيانا
13 اسفند 92 12:12
سلام مامان مهتاب خوشحال شدم بهمون سر زدي آذين جونو ديدم چه نازه خدا ببخشه براتون مثل اينكه يه پسر گل هم داريد متجه شدم آذين جون عمل كرده كسالت داره بلا به دور باشه؟ الآن بهتره؟
مامان مهتاب
پاسخ
سلام گلم "آره به لطف شما خوبه" یه گل پسرم دارم آقا آرین 11سالشه عزیزم
زری مامان
14 اسفند 92 11:06
سلام عزیزم من شما را لینک کردم
زری مامان
15 اسفند 92 8:59
سلام شما یه پسرم داریر ؟اون وبلاگ نداره؟
مامان مهتاب
پاسخ
سلام دوست خوبم "توفکرشم ولی متاسفانه هنوز موفق نشدم آخه نمیدونم کجا براش درست کنم .خودش قبول نکرد اینجا براش بسازم میگه من که بچه نیستم.شما اگه جایی سراغی داشتی خبرم کن دخملی رو بماچ
سمیرا مامان پرنیان
17 اسفند 92 22:08
سلام عزیزمممممممم ممنونم که بهمون سر زدین دختر شما هم خیلی نازه با افتخار لینک شدین
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 92 21:21
سلام. خوبین؟ خبری از دختر گلمون نیست. چرا دیر بروز میکنین؟ منظریما
فاطمه مامان آنیتا
24 اسفند 92 20:45
سلام مامان اذین جون مرسی که بهمون سر زدی دخمل نازی دارین خدا براتون حفظش کنه باعث افتخاره که با هم دوست بشیم خوشحال میشم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهتاب
پاسخ
پس با اجازه شما............امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم[
المیرا مامان آیلین
25 اسفند 92 16:23
سلام عزیزم انشاالله خدا برات حفظش کنه
مامان روژینا
26 اسفند 92 13:35
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم
مامان مهتاب
پاسخ
فدات بشم خانوم گل تو و روژینا جونم همیشه به من لطف دارین
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:11
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
ساناز
27 اسفند 92 17:10
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg