، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آذین زندگی ما

بازم شیرین زبونی ....

1393/2/2 17:10
نویسنده : مامان مهتاب
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی خوبی عسلم "میخوام دوباره  بنویسم .از دسته گلایی که به آب میدی!از زبونت !

دیروز عصر برای خرید رفتیم فروشگاه مواد  غذایی وقتی رسیدیم خونه یه کیک آبمیوه دادم

دستت تا بخوری  خودمم رفتم تو آشپزخونه تا وسایل رو سر جاشون بذارم

 بعد یه مدتی احساس کردم سرو صدایی ازت نمیاد حالا که اومدم نشستی روی مبل و داری

 با سرکه ور میری ازت پرسیدم چیکار میکنی جا خوردی گفتی آخه مامان جان یه کار خخوصیه 

 نمیتونم بگه که ....دوباره پرسیدم کار خصوصی یعنی چی ؟؟دوباره گفتی مامان جان

خخوصیه گیگه برو کاراتو  بکن.

من که نفهمیدم کار خخوصیت چی بود.

شب  بابا جون پیشنهاد داد که شام رو میخواد خودش درست کنه تصمیم گرفت خوراک بندری برامون

بذاره خداییش خوب  درست کرد دستش درد نکنه من که لذت بردم

 تو این مدت بنده خدا رو  عاصی کردی همش میپرسیدی غذا روپزیدی ؟

بابا میگفت نه هنوز .دوباره  پرسیدی باباجونی گرسنمه غذا رو نپزیدی ؟

چند روز پیشم که برنج رو گذاشته بودم دم بکشه رفتی زیادش کردی و ازونجایی که هود

روشن بود متاسفانه من متوجه بوی سوختگی برنج نشدم.اینم یه شاهکار جدیدت "الهی دورت

بگردم که اینطور شیرین خدمتی میکنی شب موقع خوابیدن  تازه یادت میاد که  قربون صدقم بری.

مامان مهبیونم دوستت دارم.                                      

 عرممی (عمرمی ) "جیگل منی" نفسمی "هستیه منی"عشق منی

بعدش که اینا رو گفتی و کلی هندونه زیر بغلم گذاشتی میری تو بغل باباجون دوباره میگی ناراحت

نمیشی مامانی برم تو بغل بابا؟؟؟؟؟؟

نه همه ی وجودم چرا ناراحت بشم کار هر شبته " فقط نمیدونم از کجا یاد گرفتی که اینطوری سرمو

شیره بمالی و بعد بری تو بغل بابایی .

در طول روز هم یکسر جلو آینه هستی و خودت درست میکنی

البته با لباسای من بیچاره اینو در میاری اونو میپوشی "مدل مو عوض میکنی .

اینجام که من مشغول آشپزی بودم یهو اومدی گفتی عکسم بگیر برا نی نی ولباگم!

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان سویل و آراز
2 اردیبهشت 93 10:42
دوست عزیزم روزت مبارک ممنون از اینکه مهمون وبلاگم بودین و از اینکه بهم سر میزنین تقدیم به شما
مامان مهتاب
پاسخ
خودت گلی خانوم!عزیزی
سمیرا مامان پرنیان
2 اردیبهشت 93 11:01
امان از دست زبون این کوچولوهاااااااا قربونش برممم مهتاب جان ما رفسنجان زندگی میکنیم دوستم
مامان مهتاب
پاسخ
بسلامتی خانم گل
مامان نازنین جون
2 اردیبهشت 93 23:38
وااااااااای که چه شیرین زبونند این بچه هانازنین جون هم خدا عمرش بده روزی ده بار لباس عوض میکنه
مامان آوایی
4 اردیبهشت 93 1:16
سلام عزیزم خوبی؟آذین جونم چطوره؟خوبه؟چه خبرا کجایی؟اوضاع واحوالاتت چطوره؟
مامان مهتاب
پاسخ
سلام فدات شم ما خوبیم خانمی "شما در چه حالی ؟خبر خاصی نیست درگیر امتحانات آقا آرین دیگه .کی میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اس بده بهم"آوا جونی رو بماچچچچچچچچچچچچچچ
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 14:00
ای جونم خصوصیه
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 14:00
وای محیاهم همش با لباسای من مشغول بازی کردنه
n77J0erQtddl3Z8TPLQzf_ZUd0rcRMbmpGf-E-j8_HRnHKm_ka2av6OGNqAgRomC
5 اردیبهشت 93 16:38
چه دخمل شیرین زبونی قربونش برم عکساش با لباساش جه بامزه است
مامان الهه و بابا حمید
7 اردیبهشت 93 8:23
سلام مامان وروجک خانم شیرین زبون ماشالله به این خانمی خوش سر زبون
فدایی محیا
9 اردیبهشت 93 12:02
سلام عزیزدلم خوبی؟دخترگلت خوبه؟کم پیدایی
مامان مهتاب
پاسخ
سلام "ما خوبیم گلم شما چطورین محیای گلم خوبه ؟در گیر امتحانات آخر سال آقا آرین هستم تموم که بشه خیالم راحت میشه. همیشه به یادتونم دوستون دارم
شادی
9 اردیبهشت 93 14:41
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدی.
مامان پروین 👱
10 اردیبهشت 93 9:55
قربونت برم عروسک خاله کار خصوصیتو به ما هم بگوهمه ی عکسهای نازتونو دیدم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
مامان مهتاب
پاسخ
عزیزمی پروین خانوم
مامان پروین 👱
10 اردیبهشت 93 9:59
سلام مهتاب جونم سال نو مبارک روزتون مبارکممنون از این همه محبتت عزیزممن از داشتن دوست گلی مثل شما خیلی خوشحالم
مامان آوا
10 اردیبهشت 93 13:55
سلام مهتاب جان. خدا آذین کوچولو رو برات حفظ کنه مامانی.از آشناییتون خوشحال شدم. لینکتون کردم.
مامان تینا
13 اردیبهشت 93 8:43
مامان روژینا
14 اردیبهشت 93 9:59
سلام مهتاب جونم ممنون که پیشم اومئدی و دلداریم دادیخیلی روزای سختی رو گذروندم دعا کن دخملی بهتر بشه!آذین خوشگلمو هزار تا ببوس به خاطر شیرین زبونیاش
مامان مهتاب
پاسخ
عزیز دلم این چه حرفیه !وظیفم بود نگران نباش خوب خوب میشه "از روی ماهش حتما ببوسی
مامان نازنین جون
15 اردیبهشت 93 13:18
$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ _بیا__,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, آپممممممممم