، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آذین زندگی ما

میوه ی دلم ...کمی آرام تر

1393/2/16 20:51
نویسنده : مامان مهتاب
863 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الهه ی زیبایی و مهربانی!

الان که دارم مینویسم عین فرشته ها تو خواب ناز هستی ومن غرق تماشایت شدم. مثل همیشه وقتی که خوابی میشینم و یه دل سیر نگات میکنم "میرم  به گذشته به کودکیت به  این  زود بزرگ شدنت.........

راستی چقدر زود بزرگ میشی ؟برای چی اینهمه شتاب داری خانومم  ؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست اما اینگونه که تو میروی میترسم به گرد پایت نرسم "میترسم از تو جا بمونم .

آذینم "زیب و زینت  زندگیم !  

انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من"انگار هین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پر تلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند بیرون از من نفس بکشد.تو آنقدر کوچیک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی .

خورشید زندگیم !

روزهایی میگذرند که هرگز بازنمیگردند و روزهایی می آیند که من برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تانی خواهم کرد.

تو را دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی "بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم  نشاندی.  تو را  دوست دارم بخاطر تمام خنده هایی که با هم از ته دل سر دادیم .تو را به هزاران دلیل  دوست دارم که مجال گفتنشان نیست .

حتی تو را بی دلیل دوست دارم .

تو را بخاطر خودت دوست دارم که برایم بی نظیری .                                                     

 

 

نازگلم !

دستهایم نمیرسند تا ستاره ی آرزوهای محال را برایت بچینم "ولی آنچه از

چیدن ستاره ها برایم مهمتر است تحقق رویای ناب آرامش توست که از

صمیم قلب برایت آزومندم.

پسندها (7)

نظرات (18)

الهه
17 اردیبهشت 93 9:50
دوستتون داریم زیاد
آویسا
17 اردیبهشت 93 10:44
دختر زیبا بدون هیچ وقت تنها نیستی.بعد از خدا دعای یه مادر مهربون همیشه پشتت هست.آذین جون قدر مامانتو بدون
مامان روژینا
17 اردیبهشت 93 11:59
خدا برات حفظش کنه مهتاب عزیزمببوسش
مامان مهتاب
پاسخ
فداتون ریحان جونم "مرسی
مامان ملیکا
17 اردیبهشت 93 13:14
سلام دوست عزیزم از امروز شما لینک ما و دوست خوب ما هستی
مامان مهتاب
پاسخ
سلام گلم "وای! چه خوب
الهه مامان سایدا
18 اردیبهشت 93 8:32
سلام خانم گل شیرین زبون عزیزم قدر مامان و بابا رو بدون همیشه احترامشون رو نگه دار تا خدا تو رو یارو نگه دار باشه
مامان مهتاب
پاسخ
سلام خاله جان چشم"حتما
ساناز
18 اردیبهشت 93 23:03
مهتاب حون خوبی عزیزم کلی بووووووس برای آذین خوشگل
مامان ملیکا
19 اردیبهشت 93 11:05
مامان پروین 👱
19 اردیبهشت 93 12:28
زندگی کن و لبخند بزن... نه به خاطر خودت!!! بلکه به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند دختر زیبای مهتاب... آذین زیبای من...
مامان مهتاب
پاسخ
چه زیبا بود دوست گلم"مرسی
مامان تینا
19 اردیبهشت 93 17:10
آفرین مامانی هنرمند واقعا که عکسای خیییییلی خوشگلی از آذین جون میگیرید البته آذین جون خودشون خوشگلن دست گلت درد نکنه مامان مهربون
مامان مهتاب
پاسخ
نظر لطف شماست !
مامان لنا
20 اردیبهشت 93 10:16
عزیزم خدا دختر گلتون رو حفظ کنه. ماشالا واقعا ملوسکه من با افتخار لینکتون کردم
مامان مهتاب
پاسخ
ممنونم خانمی "دوستی با شما و دخملتون باعث افتخاره
مامان فرشته
20 اردیبهشت 93 17:09
عزیزمممممم
فدایی محیا
21 اردیبهشت 93 18:04
خیلی عجیب دلم گرفت........... عالی بود
زری مامان
21 اردیبهشت 93 21:43
خوشبحال این دختر ناز که مامانش اینقد قشنگ مینویسه
مامانی ویانا
23 اردیبهشت 93 14:31
عزیزم خیلی قشنگ نوشتی بووووووووس برای آذین جون
مامان آوا
25 اردیبهشت 93 1:39
مامان سویل و آراز
25 اردیبهشت 93 15:06
سلام مامانی چه متن قشنگی خدا هیچ مرواریدی رو بی صدف نکنه امیییییییییین
مامان مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم"ایشااله
مامان الینا
25 اردیبهشت 93 23:23
خداوندا تمام نازگلان ما را از بلاها محافظت کن .بوس برای آذین خانم نازو آروم که وقت فکر کردن رو بر خلاف دختر من به مادرش میده
سمیرا مامان پرنیان
2 خرداد 93 0:33