، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آذین زندگی ما

سالن زیبایی خاله جون

1393/10/14 15:25
نویسنده : مامان مهتاب
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پری نازم "همه ی وجودم که روزبه روز داری شیرین تر میشی و خانوم تر.

جمعه عصر با هم رفتیم سالن زیبایی خاله فرزانه با دیدن عروس خانم که خاله داشت گریم میکرد کلی ذوق زده

شدی و مدام میپرسیدی مامان من قدم با عروس هم قد بشه خاله منو عروس میکنه ؟ گفتم ایشااله بعد گفتی

نخیر بگو حتما . منم گفتم حتما . دوباره پرسیدی مامان میخوام بابا کنارم داماد باشه گفتم نمیشه باید یه نفر دیگه

باشه عصبانی شدی گفتی فقط بابا رو دوست داری وقتیکه جریان رو کامل برات توضیح دادم گفتی پس اصلا نمیخوام

عروس بشم میخوام همیشه با شما بمونم.

                                                                     

اینجام که عیک خاله رو گرفتی پرسیدی خاله کوچیک بوده نزدیک تلویزیون میرفته که چشاش عینکی شده ؟       

پسندها (10)

نظرات (19)

مامان مینا
14 دی 93 17:33
قربوووووووووووووون موهای بلند و موجدار اذین بشم که عاشقشونم ای جووووونم که میخوای زودی عروس شی و ناز بابایی هم داماد شه دوباره عاشق دنیای کودکانه بچه هام.
مامان مهتاب
پاسخ
آره بخدا " یه وقتی که دعواش میکنم میگه بابا برو زن بابا بگیر
آویسا
15 دی 93 0:30
عزیز دلم وروجک شیرین زبون.چه جالب که آویسا هم دوست داره کنار باباش عروس بشه تازه بعضی وقتها از دست منم شاکیه که چرا با بابای من عروس شدی؟
مامان آنیسا
15 دی 93 10:29
چه ژستایی گرفته این وروجک خانم
مامان الهه
15 دی 93 10:43
سلام عزیزم. ببخشید من خیلی کم وقت میکنم بیام نت ... میام وبلاگ رو آپ میکنم و میرم. ولی همیشه به یادتون هستم مرسی از اینکه همیشه بهمون لطف داری عزیزم.... خیلی زیاد دوستتون داریم... ایشالا گل سرختو پیدا میکنی ملوسک و کنارش می ایستی و تکیه گاهت میشه نازنینم
مامان مهتاب
پاسخ
به امید روزهای طلایی در آینده ای روشن" خاله مهربونم
شاپرک
15 دی 93 15:33
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان سولماز
15 دی 93 16:49
سلام دوست خوبم چقد قیافه آذین جون با عینک تغییر میکنه!!! میگم من شمارو لینک کردم با دیدن پیامتون تعجب کردم سرچ کردم دیدم ظرفیت تکمیل بوده برای همین سیو نکرده!!! برای همین چند تا از گروهم رو حذف کردم و شمارو لینک کردم اصلا نی نی وبلاگ سیستمش تغییر کرده و هر کاری کردم مستقیم سیو نشد باید niniweblog.com رو حذف کنی بعد بری نمیدونم چرا!!!
مامان سولماز
15 دی 93 17:07
درستش کردم خانومی
مامان مهتاب
پاسخ
تشکر
مامان روژینا
16 دی 93 12:42
ای قربون این فندق شیرین زبونم بشم منعزیییییز دلم، از بس که باباشو دوست داره این دخملیا همشون بابایی هستنچه ژستایی هم گرفته عروسک خانومببوسش حسابی برام مهتاب جون
مامان مهتاب
پاسخ
فدات خانوم گل
♥ دنیای دســر ♥
16 دی 93 21:22
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــــد . . . *_*
مامان الینا
19 دی 93 16:33
بوس برای عروس کوچولوی خاله
مامان آیلا
20 دی 93 13:18
چه قول حتمی هم می گیره شیطون وبلا دنیای کوچولوها خیلی شبیه به هم هست چون ما هم با همچین موضوعات مواجه شدیم
مامان مهتاب
پاسخ
نمیدونم چرا اینهمه عجله دارن این وروجکا
مامان آیلا
20 دی 93 13:41
نه عزیزم این چه حرفیه تو لیست بود ولی وقتی برخی وبلاگها رو حذف می کردم به صورت اتقاقی حذف شده و اصلا متوجه نبودم
مامان آیلا
20 دی 93 13:48
وای خدا چه موهایی واقعا باید که عروس بشی
مامان مهتاب
پاسخ
فدات
مامان آنیسا
26 دی 93 21:52
ماشالا چه خانم کوچولوی نازی دارید خدا حفظش کنه خوشحالم از آشناییتون دوستم
مامان مهتاب
پاسخ
سپاسگزارم " ایشااله که دوستای خوبی واسه هم باشیم.
مامان نازنین جون
29 دی 93 8:58
چه ژستهای قشنگی گرفتی خوشگل خانوم عزیززززززززززززززززززمــــــــی
مامان مهتاب
پاسخ
میسی خاله ی مهبیون " من نازی جونی رو دوست دارم
مامان روژینا
30 دی 93 11:37
عزیز دلمی
مامان آوا
30 دی 93 15:33
قربون ژستاش
مامان مهناز
4 بهمن 93 23:28
عزیزم نازی چه دختر خانوم شیکی خوشحالم از وبلاگ آذین جون دیدن کردم.خدا حفظش کنه واستون
مامان مهتاب
پاسخ
فدات شم خانمی
مامان زهره
26 اسفند 93 8:33
دوستت دارم آذین جونم به امید150 سالگیت خانم خوشگله پیشاپیش سال جدید رو به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم امیدوارم سالی پر از نوید وسلامتی رو پیش رو داشته باشید وبه همه آرزوهاتون برسید بهترین هارو در این سال براتون آرزومندم
مامان مهتاب
پاسخ
فدات عزیزم " همچنین شما