، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آذین زندگی ما

تو" آرزوهات.....و خدای مهربون

1393/11/2 16:30
نویسنده : مامان مهتاب
811 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم "

آدم ها تو زندگیشون آرزوهای خیلی بزرگی دارن اما مادرها بزرگترین آرزوهاشون رو واسه فرزنداشون میخوان 

جگر گوشه ام "

آخخخخ اگه بدونی چه آرزوهای  بزرگی واست  دارم "همه ی وجودم تویی هر چی میخوام برای توست .

مادر که باشی آرزوهای خودتم کم رنگ میشه نمیدونم کدوم یکی از این آرزوهای بزرگ برآورده میشه اما به یه 

چیز ایمان دارم اون اینه که .....

آرزوهای بزرگ من در برابر عظمت و یزرگی خدای مهربون خیلی کوچیکه ....

ایمان دارم هر چی برات پیش میاد بهترینه چون من بهترینها رو از خدایم خواستم .

آذینم "

تو هم یقین داشته باش که دست خدا پرز معجزه ست برای بندگانش و از همه مهمتر اینه که تو زندگیت همه ی

آرزوهای قشنگت رو فقط از خدا بخواه " اون که تو رو برای ماخلق کرد تا من وبابا احساس کنیم 

                                           خوشبختیم.... 

                                    خوشبخت خوشبخت تا همیشه 

                                                                                                                                                                                     

 

پسندها (7)

نظرات (11)

محمد
4 بهمن 93 6:39
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
آویسا
6 بهمن 93 19:19
قربون اون وروجک.مامانش لباس تنش هنر خودته؟
مامان مهتاب
پاسخ
نه خانوم گل " ما بی هنریم خاله ش که همدان زندگی میکنه داده بافتن براش هدیه آورده
شادی
7 بهمن 93 16:01
سلام عزیزم. ممنونم که به ما سر زدین. منم از آشنایی با شما خوشبختم.
مامان علی
12 بهمن 93 17:58
خوشبختیتون مستدام امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره
فاطمه
10 اسفند 93 10:11
مامان مهربون من هم آرزو مي كنم شما به آرزوتون برسيد.خداي مهربون همه بچه ها را واسه پدر و مادرهاشون صحيح و سالم حفظ كنه
مامان ارغوان
12 اسفند 93 8:35
ماشالاه آذین خانومی شده برا خودش
مامان سولماز
19 اسفند 93 12:39
سلام خانومی خوبین؟ چه آرزوهای قشنگی ، آرزوی همه مادر پدر ها دست خاله هم درد نکنه بابت بافتنی خوشگل آذین جون
مامان سولماز
29 اسفند 93 8:26
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامان مهتاب
پاسخ
عزیزمی همچنین شما
مامان الینا
9 فروردین 94 17:40
سلام عزیزم سال نوتون مبارک
مامان روژینا
31 فروردین 94 13:19
سلام مهتاب عزیزمخوبی فدات شمسال نوت با کلی تاخیر مبارک خیلی وقت دیگه مثل سابق فرصت نمی کنم به وبلاگ روژینا سر بزم، گاهی فقط با گوشی نظرات رو چک میکنم حتی وقت نمی کنم تایید کنمعید هم که میدونی کلی مشغله واسه ادم میاره به هر حال خیلی دلم براتون تنگ شده بود خصوصا واسه آذین خانومیه ملوسمخدا حفظش کنه برات مهتاب جونمببوسش از طرف من
مامان مهتاب
پاسخ
سلام بر ریحان گلی خودم نگو این حرفارو تو رو خدا "مگه من و آذینی چند تا دوست خوب مثل شما داریم .... بخدا عاشقتونیم عشق من رو بماچچچچچچ
فاطمه
6 تیر 94 12:04
كجااااااااااااااااييد؟