، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آذین زندگی ما

بهار علم و دانش

1395/11/18 14:45
نویسنده : مامان مهتاب
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم"

این روزا یه خوشحالی عجیب همراه با نگرانی و هیجان دارم 

تو داری به مدرسه میری و من با ذوق و شوق وصف نشدنی روزها رو سپری میکنم 

قبلا که میپرسیدم چه آرزویی داری فقط میگفتی تند تند برم مدرسه که با سواد شم و حالا با هوش و ذکاوتی که 

داری و جلو جلو درس نداده های معلم مهربونت رو مینویسی و من و بابا سرمست میشیم از این همه توانایی .

اولین روز پیش دبستانی

جشن فارغ التحصیلی از پیش دبستانی ملائک 

اولین روز دبستان و کلاس اول

و حالا من بهترین هدیه رو از تو گرفتم 

تو نهال کوچک من باسواد شدی و با خط قشنگ و کودکانه ات برام این رو نوشتی

یه روز تا از مدرسه اومدی گفتی مامانی چشماتو ببند بعد...

امیدوارم بینایی ات در مسیر علم و دانش همواره پر فروغ باشه

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 14:38
سلام مهتاب جان سال نوتون با تاخیر مبارک باشه هزارماشالله به این دختر باسواد ان شالله که هیمشه موفق و موید باشه
مامان مهتاب
پاسخ
سلام بانو خوبید ! ممنون "از حضور گرمتون بی نهایت سپاسگزارم