، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

آذین زندگی ما

ستاره ی 6 ساله

1395/7/3 11:20
نویسنده : مامان مهتاب
700 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

 

                      تک ستاره ی قلبم

                   شش سال گذشت ... 

         روزی که تو را درون خودم احساس کردم نه آزمایش داده بودم نه فرشته ها برام خبر آورده بودن...

         یه روز صبح احساس کردم نقطه ای سپید درونم میجوشه ...

         حس گرمی رگهامو پر کرده بود

        از وقتی که متولد شدی لحظه به لحظه با هم بودیم هر جا میرفتم تو را مثل پاره ای از وجودم با خودم میبردم 

       تب میکردی تب میکردم مریض میشدی مریض میشدم تشنگی و گرسنگی ات را حس میکردم.

    نازکم ... با هر مکش دهان کوچکت برای شیر خوردن محبت و عشق رو تو رگهای بدنت تزریق کردم.

           

 

                 

                     

        در جشن تولدت ستاره ها میرقصن " تو تک ستاره ی آسمان منی

                                    friend - emoticonswallpapers.com

 

 

           

  

                    

       

 

                 تو که هستی هر روز را نه ...

                                                  هر ثانیه عشق ست    

 

                      

خدای تمام زیباییها با تو باشد ...

 

سالروز میلادت مبارک ای فرشته ی مهر و مهربانی

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان الینا
7 آبان 95 14:10
سلام بر مهتاب خانم و اذین عزیز خیلی خوش اومدید خیلی وقته نبودید.اذین جون تولدت هم مبارک باشه
مامان مهتاب
پاسخ
سلام خانوم گل "فدای شما
عمه فروغ
10 آبان 95 13:18
سلام مهتاب جان تولدت مبارک آذین جان ان شالله همیشه زنده باشی و شاد و خوشبخت عکس های تولدت هم خیلی قشنگ بودند
مامان مهتاب
پاسخ
سلام بر بهترین عمه ی دنیا خیلی لطف داری بانو " دخملی رو بماچچچچچچچچچ