، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آذین زندگی ما

چهارمین بهار

1393/1/15 12:37
نویسنده : مامان مهتاب
970 بازدید
اشتراک گذاری

   بهار بهترین بهانه برای آغاز و 

                                         آغاز بهترین بهانه برای زیستن است

 

 

بهانه ی قشنگ من برای زندگی "....آغاز بهار بر تو مبارک

 

سلام بانوی کوچک من !

 

در آغاز سال جدید به مانند یک مادر عاشق میخواهم برایت دعا کنم و

 

از خدا بخواهم تو را همیشه برایم نگه دارد سالم و تندرست.

 

عزیزم یه بهار دیگه هم از راه رسید و شد چهار تا بهار که کنارمونی"

 

از آفریدگارت میخواهم که این سال هم برایت پر باشد از شادیهای

 

کودکانه و اتفاقات خوب

 

 

 

 

 

 تو زیباترین پیام پروردگاری برای من" آنگاه که زلال نگاهت بر تار و پود

 

وجودم جاری میشود و صدای

 

لطیف کودکانه ات در ذهنم طنین انداز....

 

                 

     بی تو من هیچگاه نبوده و نیستم

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان الینا
15 فروردین 93 17:15
سال نو مبارک چه هفت سین زیبایی هم درست کردین. انشاالله امسال به تمام ارزوهاتون برسین. اذین جون هم ماشاالله هر لباسی که میپوشه بهش میاد و مااااااااااااه میشه
سمیرا مامان پرنیان
17 فروردین 93 22:00
چه هفت سین زیبایی چه دخملی با اون ژستهاش
مامان ارغوان
17 فروردین 93 22:55
عزیزم ماشاالله چقدر ناز شدی.ایشالله سالی پر بار داشته باشید
الهه مامان سایدا
18 فروردین 93 11:42
سلام خانم خانما سال نو مبارک چه لباسای قشنگی خیلی خانم شدی ایاله عروسی خودت خانمی
مامان روژینا
19 فروردین 93 11:36
بهار رسید و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد ! عیدت مبارک
مامان روژینا
19 فروردین 93 11:37
عسل خانومم تو اون لباس سفید با پاپیون مشکی چه ملوس شده
مامان تینا
26 فروردین 93 7:43
قربونت برم خاله با این ژست های خوشگلت