، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آذین زندگی ما

پنجمین بهار

1394/1/12 16:00
نویسنده : مامان مهتاب
962 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام " سلام به بهار... سلام به زیباترین فصل خدا و سلام به تو دخترم" به تو که بهارم هستی . 

در کنار تو بودن همه ی سال برام بهاره" نفس بابایی 

گل شیرین زبونم " وقتی که هستی دیگه نیازی به گل و گلدون گذاشتن نیست چون تو آذینم هستی و زینت بخش زندگیم ....

آرزو دارم که نگاه پاک معصومت هیچ وقت خیس نگردد و لبخند پاک کودکی هرگز از لبانت نقش نبندد.

پنجمین بهارت مبارک خورشید زندگیم 

"امیدوارم سالیان سال به خوشی و خوشبختی دور هم باشیم و تو هر سال شادتر از سال قبل "دخترنازم

 {دلنوشته ی بابا علیرضا}

دستانت پر از ستاره و جانت پر از بهار" بانوی خوشبختی ام 

 

پسندها (11)

نظرات (22)

مامان آیلا
17 فروردین 94 10:31
سال نو مبارک به به چه دخملی الهی خاله دورت بگرده ماه بودی ماه تر شدی
مامان مهتاب
پاسخ
سلام گلم ممنونم " همچنین از شما
فاطمه
17 فروردین 94 11:28
سلام سلام سلام . سال نو مبارك .ان شا الله سال پر از شادي و سلامتي منتظرتون باشه. دوستم لباس ها نمي دونم محلي كدوم شهر دامنش هم دامن مخصوص رقص باله است كه من همه را باهم تركيب كردم
مامان مهتاب
پاسخ
سلام گلم "عزیزمی " خیلی هم قشنگ شده بهش میاد عروسک خانم
فاطمه
17 فروردین 94 11:30
آذين جونم خوش تيپ كردي بري مهموني؟ اميدوارم سال خوشي داشته باشي عزيزم.
مامان سولماز
17 فروردین 94 14:03
سلام به به چه عکسای قشنگی لباس زرده خیلی بهش میاد ماشالا مهربونی هم که از چشاش میباره
مامان مهتاب
پاسخ
چشات قشنگ میبینه بانو "
مامان الینا
19 فروردین 94 12:28
سلام بر مهتاب عزیز و آذین گل.سال نوتون مبارک.ایشالا سال خوبی داشته باشید.ماشالا بر آذین جون که روز به روز جذاب تر میشه
مامان مهتاب
پاسخ
سلام خانمی " از شما هم همچنین عزیزم ایشااله همیشه پاینده و برقرار باشید .
ژاله
22 فروردین 94 12:31
سلام سلام سال بسیار خوبی براتون آرزو می کنم . عکسهای آذین جون خیلی قشنگه
مامان مهتاب
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم
آویسا
26 فروردین 94 13:14
به به مرسی مادرو دختر هنرمند.همیشه به گردش و شادی
مامان مهتاب
پاسخ
تشکر گلم
عمه فروغ
27 فروردین 94 13:52
سلام سال نو رو با تاخیر بهتون تبریک میگم ان شاا.. سال خوبی برای شما و آذین گلم باشه ممنون از این که به ما سر زدید خوشحالم از آشناییتون با افتخار شما رو لینک کردم
الناز(ممول)
28 فروردین 94 15:46
سلام عزیزم آذین خانم و مامان گل و مهربونش خوبن؟ امیدوارم سال خوبی داشته باشید و همیشه شاد و سلامت باشید. ماشالا چقدر خانوم و گل شده خدا حفظش کنه عروسک خانوم رو دلم براتون تنگ شده بود
مامان مهتاب
پاسخ
سلام خوبی " اگه دستم بهتون برسه ....حتما بسلامتی بری یه سال دیگه میای آره ؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
28 فروردین 94 19:03
سلام عزیزم ممنون از اینکه به من سر زدید خوشحال میشم از دوستی با شما و با اجازه شما رو لینک کردم ببووووووووووووس واسه برا آذین خانوم ناز و قشنگ
مامان مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم " فداتون
مامانی آواخانوم
29 فروردین 94 13:02
سلام عزیز دلم خوبی؟حسابی دلم برات تنگ شده بود خواهر...چه خبرا؟آذین عزیزم چطوره؟انشالله کمی طاها بزرگتر شد دوباره میام مثل روزای قبل
مامان مهتاب
پاسخ
سلام مژده جونم ما همه خوبیم شماها چطورید " به جان آذینم عاشقتم خیلی دوستون دارم تو برام یه کس دیگه هستی " خدا رو شکر که جنس بچه هات جور شد خدای مهربون حافظشون باشه ایشااله"از روی ماهشون ببوسی منتظرتم زود زود بیا خیلی حرفا داریم
مامان دوقلوها
30 فروردین 94 8:53
سلام دخمل ناز خاله.ماشالله چقدر عزیز شدی.خدا تورو برا مامان و بابا حفظ کنه انشاللهیگانه یکتا خیلی دوستت دارن عزیزم
مامان مهتاب
پاسخ
سلام خاله جونم مرسی" دوقلوها بهترین دوستای من هستن منم دوستشون دارم
مامان روژینا
31 فروردین 94 13:23
به به چه عکسای خوشگلیچه عروسک خوشگل تری آفرین مامان خوش سلیقه سفره هفت سینتون خیلی قشنگهای جاااانم دخملی خالهایشالا همیشه لبت پر از خنده باشه عزییییییزم
مامان آنیسا
1 اردیبهشت 94 8:24
عزیز خاله پنجمین بهارت مبارک همیشه خوش و سالم باشی عزیزم
مامان مهتاب
پاسخ
ممنون خاله ی گلم
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 21:26
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان نازنین جون
7 اردیبهشت 94 9:20
سلام دوست خوبم...سال نو مبارک انشاا... سالی خوب و خوش رو پیش رو داشته باشین ماشاا... به دخملی خاله که روز به روز زیباتر و خانم تر میشهلباسهات هم خیلی خوشگله ،مبارکت باشه عزیزززززم
مامان مهتاب
پاسخ
سلام بانو " عزیزمی
مامان تیناو معینا
13 اردیبهشت 94 9:28
ای جان قربون این دخملی خوش تیپ برم من
فدایی محیا
25 اردیبهشت 94 1:14
سلام علیکم حالو احوال چطوره دخترگلی خوبه ای جونم خانمی شده دیگه هزارماشاله
ĸoѕαr
28 اردیبهشت 94 18:55
سلام خاله جونم خوشحال میشم بهم سربزنید..بوس برای اذین
مامان الینا
27 شهریور 94 23:54
سام عزیزم کجایید ؟دلم براتون یه ذره شده؟چرا دیگه نمیایین؟
مامان الینا
16 آبان 94 16:31
سلام عزیزم کجایید ؟خبری ازتون نیست؟دلمون براتون خیلی تنگ شده؟
مامانه شایلین
2 آذر 94 19:26
ای جوووونم چه دخمری ماشالله آذین خانوم