، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آذین زندگی ما

عروسک من

1392/9/20 23:2
نویسنده : مامان مهتاب
540 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه به نام خدای مهربون شروع میکنم دخترم "چون خدا تو رو به من داده .

سلام عروسکم" خوبی نانازم

 عاشقانه هایم را اینجا برایت مینویسم تا مبادا خاطراتم به غارت برود امیدوارم ذهنم یاری کند

همه ی گذشته را به تصویر بکشم .

اوایل دی ماه 88 بود که متوجه شدم موجودی لطیف آروم آروم داره  تو وجودم شکل میگیره

وخدای بزرگم این لیاقت رو به من داد تا برای بار دوم طعم شیریم مادر شدن رو بچشم.

 

                       

                       

 

                                                  

 

                                     
 بهارم ! به آغوش مامانی  خوش اومدی

 

بالاخره گیره ی نافت افتاد وراحت شدی

             


  

     

                    

 

 

 

 

 

 

 

کودک دلبندم "

آسوده بخواب که فرشتگان را گفته ام از گهواره ات دور شوند تا ترنم لطیفشان تو را

بیدار نکند.

من ترانه های آرام لالایی را آهسته برایت زمزمه خواهم کرد و شیره ی جانم را

قطره قطره در کامت خواهم ریخت

و بیدار خواهم ماند تا تو به خواب ناز بری و من نفس های کوتاه تو را در تمام طول

شب خواهم شنید.

 

                                                    

                   

                                       

 

                                  

کپلک من "

 

        

        

       

       

       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان السانا
21 آذر 92 15:24
هزار مااالله گل پسری تپلو مپل.
مامان آوا
22 آذر 92 11:03
سلام گلی من اومدم تو رفتی
مامان آوا
22 آذر 92 15:29
سلام مامانی گل آذین جونم خوبی عزیزم؟ چه خبرا ؟ کارات رو انجام داردی؟ چرا عکساتو حذف کردی خانوم گل منم با کمال میل لینکت میکنم
مامان تینا
22 آذر 92 15:29
مرسی عزیزم که مارو لینک کردی ما هم با افتخار شما رو لینک می کنیم